Retouren

Hoe werkt het retourproces?

Voor al je aankopen in standaard producten geldt een bedenktermijn van 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt. Binnen deze termijn kun je jouw producten vrijblijvend retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer hebt gekocht, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Maar let wel op. Op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd. Deze zijn namelijk speciaal voor jou gemaakt en kunnen wij niet meer doorverkopen. Mocht er iets mis zijn met je product, dan helpen wij u natuurlijk om dit direct op te lossen.
 

Hoe retourneer of ruil ik mijn gekochte product(en)?

  • Vul binnen 14 dagen na ontvangst het online retourformulier in of retourneer via onze bedrijfslocatie. Dit retourformulier vul je in door bij 'Mijn account' op het ordernummer te klikken bij 'Uw bestellingen'. Wanneer een product geretourneerd kan worden (en dus geen op maat gemaakt product is) staat er een blauwe knop met 'Retour aanvragen'. De rest spreekt voor zich.
  • Wanneer wij het retourformulier hebben behandeld krijg je verdere instructies op basis van de beoordeling.
Post retour

Wanneer je het product met de post wilt verzenden:

  • Gebruik de originele doos (als je deze nog hebt) om het product in te pakken. Je mag het product ook in een andere doos verpakken, zolang het maar goed verpakt is.
  • Print je verzendlabel en plak dit op de doos. Heb je geen printer? Schrijf het retouradres dan zelf op de doos.
  • Breng je pakket naar een postkantoor bij jou in de buurt. De kosten voor het verzenden van je retour zijn echter wel voor eigen rekening.
  • Bij het afgeefpunt ontvang je een track-&-trace-code waarmee je je geretourneerde producten kunt volgen. Dit is ook je verzendbewijs. Zodra het pakket in ons magazijn is, sturen we je een bevestiging per mail.

Let op: na de 14 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om te retourneren.

Wij helpen u graag met persoonlijk advies

T +31 (0)40 - 238 0 888
E info@duropanel.nl
Bericht sturen